هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

تخيل نفسك كدة

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
yara
مديرة المنتدي
مديرة المنتدي
yara

انثى
العمل/الترفيه : النت والكمبيوتر
المزاج : الحمدلله

تخيل نفسك كدة Empty
مُساهمةموضوع: تخيل نفسك كدة   تخيل نفسك كدة Icon_minitimeالأحد سبتمبر 23, 2007 8:39 am

الاول ازيكم انا مشتركة معاكم هنا فى المنتدى واتمنى انى موضوعى يكون خفيف عليكم وتشركونى بردودكم علية...................................الموضوع تخيل نفسك عارف فردا انك هتموت بعد خمس سا عات تخيل هتعمل اية فكر كدة مع نفسك ها فكر يا ترى 1_هتروح تبوس ايد مامتك وباباك الاول ول2_هتروح تتوضى مثلا وتصلى رقعتين لانى فرضا انت بقالك فترة ما بتصليش ول3_هتروح تكلم صاحبك الى انت مقتعة وخايف من عذاب ربنا تخيل شكلك\شيكلك هيكون عامل ازاى هتكونى منهارة بجد صح وخايفة اوووى اكيد انما واحنا ما بنصليش وبنعصى الولدين وبنقاطع صحابنا عادى بنقول لنفسنا عادى لما يبقى يجى يوم القيامة ادينا عايشين الممهم الا الكرامة صح ولا انا كلمى خطا ومش معانى انى انا بقول الكلام دة انى كل الناس بتعملة لا مش شرط كل قاعدة وليها شواذها اكيدبس الى شايف نفسة بيعمل كل دة يبدا يفكر يعمل علشان يصلح من نفسة وانا عن نفسى كنت ما بصليش بس انا بدات اصلى ونفسى انتم كمان الى ما بيصليش يبدا يصلى معايا وشكرا واتمنى ردودكم
http://www.egyfilm.com
mido2007
الـقـا ئـد
الـقـا ئـد
mido2007

ذكر
العمل/الترفيه : مهندس حاسب الي
المزاج : رومانسي في الغالب

تخيل نفسك كدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: تخيل نفسك كدة   تخيل نفسك كدة Icon_minitimeالأحد سبتمبر 23, 2007 10:44 am

تخيل نفسك كدة Hassen10
https://egysky.yoo7.com
ايمان النجار
عضو نشط
عضو نشط

تخيل نفسك كدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: تخيل نفسك كدة   تخيل نفسك كدة Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 25, 2007 11:35 am

اولا عايزة اقول لمحمد غير الرد ده بقه ثانيا ونعمه بالله محدش عارف امتى يومه واظن اننا بقينا نشوف قدامنا شباب كتير بيموتوا فجاة ومن غير اى مبررات فايارب نكون بنتعلم منها وتكون عظه وعبره لينا كلنا وربنا يرحمنا برحمته الواسعه

تخيل نفسك كدة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-